Možnost vračila paketa

Kako deluje postopek vračila v državi: Slovenija?

Vračila iz Slovenije potekajo preko Pošte Slovenije in so za vas brezplačna. Prosimo izdelke zapakirajte in odnesite paket v vašo najbližjo poslovalnico pošte Slovenije. Kot naslovnika navedite:

niceshops GmbH
p.p 377
2102 Maribor

V kolikor nam izdelke vrnete, upoštevajte naslednje:

  • hraniti morate potrdilo o odpremi, dokler ne prejmete nadomestila ali zamenjave.
  • vrnjeni izdelki bodo obdelani po prejemu, v petih delovnih dneh (brez sobote).
  • blago morate pakirati s potrebno skrbnostjo, da med prevozom ne pride do poškodb.
  • ob vračilu elektronskih naprav je potrebno upoštevati, da so le-te vrnjene v originalni embalaži, tako se preprečijo poškodbe ob dostavi oz. vračilu izdelka
  • za blago, ki ga je potrebno vrniti preko špedicije, nosi stroške kupec.

Kako lahko uredim vračilo?

Blago lahko vrnete v roku 14 dni. Poleg tega vam omenjeni podaljšamo za 16 dni kar pomeni, da je možno izdelke brez razloga vrniti v roku 30 dni.

V naše skladišče lahko vrnete vse izdelke, ki niso bili uporabljeni, odprti in se nahajajo v originalni embalaži. Prosimo vas, da vrnjene izdelke zapakirate tako, da se ti ne poškodujejo med samim transportom.

Prosimo navedite točen razlog vrnitve izdelkov (obrazec za vračilo) izpolnite podatke: ime, naslov, številko naročila.

Točna navodila za vračilo/preklic blaga lahko najdete tukaj.

Kako prejmem svoj denar nazaj?

V kolikor ste izdelke pravilno vrnili v roku 30 dni boste prejeli povrnjen znesek. Z veseljem pa vam uredimo tudi darilni bon.

Vaš denar bo vrnjen z istim načinom plačila, s katerim ste oddali naročilo:

  • Predračun: Bančno nakazilo - posredujte nam svoje bančne podatke (kodi IBAN in BIC), da vam lahko vrnemo plačilo na vaš bančni račun.
  • PayPal: vaše povračilo bo nakazano na vaš račun PayPal.
  • Sofort Transfer: Bančno nakazilo - posredujte nam vaše bančne podatke (kodi IBAN in BIC), da vam lahko vrnemo plačilo na vaš bančni račun.
  • Kreditna kartica: Povračilo bo nakazano na vašo kreditno kartico.
  • Klarna: Dobroimetjeni znesek bo Klarna nakazala neposredno na vaš račun Klarna.
  • Po povzetju: Vračilo bo izvedeno z bančnim nakazilom. Prosimo, da nam posredujete svoje bančne podatke (kodi IBAN in BIC).
  • iDeal - povračilo bo nakazano na vaš račun iDeal.

Vračila običajno prispejo na vaš račun v nekaj dneh po tem, ko so bila izvršena. Prosimo, kontaktirajte nas, če imate dodatna vprašanja!

E-pošta: slovenija@cosmeterie.com