Imate težave z vašim naročilom?

Zakaj nisem prejel potrdila o naročilu na moj elektronski naslov?

Mogoče je obvestilo pristalo v mapi za spam, junk mail, reklame, itd?

V kolikor, takoj po oddaji naročila, niste prejeli potrdila na vaš elektronski naslov obstaja možnost, da ste vnesli napačen naslov oziroma postopek naročanja ni bil pravilno zaključen.

V tem primeru se obrnite na našo službo za pomolč strankam, ki vam bo ustrezno pomagala!

Kako lahko naročilo storniram oziroma spremenim?

Kako lahko spremenim svoje naročilo?

Prosimo vas, da se obrnete se na našo službo za pomoč strankam! Dokler naročilo še ni bilo zapakirano, lahko spremenite ali stornirate vaše naročilo.

Trudimo se, da izpolnimo vse vaše želje. Upoštevajte, da je lahko vaš paket že zapakiran oziroma odposlan, v tem primeru spremembe žal niso več možne.

V kolikor paket še ni zapakiran ali odpremljen se naročilo zapre dokler od vas ne prejmemo željenih sprememb.

Upoštevajte, da v kolikor storniramo posamezne izdelke iz naročila se lahko pojavijo stroški dostave, saj lahko vrednost naročila pade pod vrednost kjer velja brezplačna dostava.

Če je vaš paket že v procesu odpreme, je potrebno za stornacijo ali spremembo paket vrniti v naše skladišče.

Da lahko vaše spremembe uredimo hitro vas prosimo, da že v prvem elektronskem obvestilu sporočite kaj je potrebno zamenjati, dodati oziroma stornirati.

V primeru stornacije, kjer smo kupnino že prejeli nam sporočite ali želite kupnino prejeti vrnjeno oziroma ali vam naj izstavimo dobropis. Pri vrnitvi kupnine kjer gre za plačilo po predračunu ali po povzetju potrebujemo še IBAN in BIC vašega bančnega računa. Pri plačilu s kreditno kartico, paypal računom ali takojšnjim nakazilom zadevo uredimo takoj brez dodatnih težav.

V kolikor ste v vaš paket nekaj dodali vas prosimo, da nam sporočite na kakšen način plačila vam naj vrnemo dodatno nastale stroške.

Kako lahko naknadno spremenim naslov za dostavo?

Naslov za dostavo lahko naknadno spremenite, prosimo vas, da se obrnete na našo službo za pomoč strankam. V kolikor je paket že bil odpremljen bo naša služba za pomoč strankam obvestilo posredovala na dostavno službo. Žal vam ne moremo podati popolnega zagotovila, da bo paket dejansko poslan na spremenjen naslov.

Kje se nahaja moj paket?

V meniju "Moja naročila" lahko najdete pregled nedavno oddanih naročil. Lahko preverite stanje, sledite paketu in pregledati podrobnosti posameznih naročil.

Takoj, ko bo vaše naročilo odpremljeno, boste potrdilo o odpremi prejeli na vaš elektronski naslov. V potrdilu se bo nahajala koda za spletno sledenje vašega paketa.

Pri dostavi ste bili nedosegljivi?

V tem primeru, obstaja več možnosti. Lahko npr. zaprosite za ponovno dostavo, v kolikor ste dobili obvestilo o prejetem paketu, vas ta čaka v najbližji poslovalnici pošte. V tem primeru preko sledena preverite, kje se nahaja vaš paket.  

Izkoristite možnost različnih naslovo dostave. Tako lahko svoj paket naročite npr. na vaše delovno mesto. 

Poskus dostave UPS

Če pošiljke ni bilo mogoče dostaviti prejemniku ali nadomestnemu prejemniku, bo prejemnik prejel obvestilno kartico, ki mu lahko dovoli pošiljko ob predložitvi njegove osebne izkaznice v petih delovnih dneh na določeni dostopni točki UPS ali s katero lahko zahteva ponovitev poskusov dostave.

Če pošiljka ni bila prevzeta v obdobju skladiščenja ali je ni bilo mogoče dostaviti med ponavljajočim se poskusom dostave, se bo štelo, da paketa ni bilo mogoče dostaviti in se bo vrnil pošiljatelju.

Nasvet: paket si dostavite na dostopno točko UPS, tako da ga lahko kadarkoli preprosto prevzamete.

Paket je poškodovan. Kaj zdaj?

V kolikor ste prejeli poškodovan paket, vas prosimo, da podpišete prevzem paketa pod zadržkom. To pomeni, da je lahko vsebina paketa poškodovana. V kolikor te možnosti podpisa nimate vas prosimo, da paketa ne prevzamete.

V kolikor ste poškodbo paketa ugotovili naknadno vas prosimo, da preverite ali je poškodovana tudi vsebina. V kolikor vsebina ni poškodovana temveč samo paket vas prosimo, da se obrnete na našo službo za pomoč strankam.
Pomembno: če ste prejeli poškodovan paket ali poškodovano vsebino paketa bomo za proces reklamacije potrebovali sliko paketa ali vsebine paketa. Prosimo vas, da nam sliko poškodbe z vašimi kontaktnimi podatki pošljete po elektronski pošti in, da embalažo in vsebino ne zavržete saj ju bomo potrebovali pri zahtevku odškodnine.

Prosimo upoštevajte, da ne prevzemamo odgovornosti za nastalo škodo, ki jo povzročijo druge dostavne službe.

Paket je izginil. Kaj zdaj?

V kolikor paketa, po nekaj dneh niste prejeli dostavljenega in v nabiralniku niste prejeli nobenega obvestila o dostavi oziroma paketa ni prevzel kdo od vaših bližnjih ali vaš sosed, potem vas prosimo, da se obrnete na našo službo za pomoč strankam. Preverili bomo, kje se nahaja vaš paket oz. bomo ustrezno sprožili zahtevo za iskanje paketa.

Prejeli ste nepopolno dostavo vašega naročila?

Lahko se zgodi, da prejmete delno dostavljene izdelke. To je navedeno na računu.

V tem primeru se opravičujemo. Verjetno je prišlo do napake. 

Prosimo vas, da stopite v kontakt z nami.

https://www.cosmeterie.si/info/kontakt-1

Ali ste prejeli napačen izdelek?

Ali ste prejeli napačen izdelek?

Žal nam je in se opravičujem za napako!

Prosimo vas, da se obrnete na našo službo za pomoč strankam.