Močne mame v lepotni industriji

Močne mame v lepotni industriji

Generalne direktorice, superženske, mamice

Mame so naši superjunaki, najboljši prijatelji, vzorniki in včasih celo duhovni svetovalci. Današnja objava v blogu je poklon trem uspešnim direktoricam, ki so ustanovile lastna podjetja, hkrati pa v najboljšem primeru vzgajale družinsko moč!

Sophie Ryba / Cosmeterie

Najprej bi radi predstavili Sophie, ustanoviteljico in absolutno superžensko, ki stoji za Cosmeterie. Leta 2014 je Sophie lansirala Cosmeterie, njen strastni projekt, katerega namen je bil neodvisnim trgovinam in blagovnim znamkam zagotoviti platformo za predstavitev svojih izdelkov na spletu. Sophie ne samo upravlja in deluje kot direktorica Cosmeterie, ampak je pred kratkim tudi prevzela vlogo super mame.

Dr. Theresa Friedrich / Derma ID

Prilagojeni izdelki za nego obraza najvišje kakovosti, kar je bil cilj Therese Friedrich, ko se je leta 2011 odločila za ustanovitev lastne kozmetične znamke. Danes zelo uspešna blagovna znamka razvija izdelke za občutljivo kožo in alergike. Celotna paleta izdelkov je izdelana v lastni režiji in ročno pregledana, preden doseže končnega kupca. Najbolj prodajani izdelki te super mame so izdelki Derma ID za matere in otroke.

Isabel Zinnagl / Alma Babycare

Isabel Zinnagl je navdihnila njena hči Alma. Ko se je Alma rodila, je Isabel opazila, da za novorojenčka ni primernih izdelkov, ki bi ustrezali njenim zahtevam. Stvari je vzela v svoje roke z ustanovitvijo Alme Babycare leta 2016. Za povrh je vodila še svoj spletni dnevnik "Salon Mama", ki je bil ustanovljen leta 2014 in je zdaj tudi mama dveh otrok.