Meet the founder: NUORI

Meet the founder: NUORI

Cosmeterie v intervjuju z Jasmi Bonnén

V današnjem blogu intervjuvamo Jasmi Bonnén, ustanoviteljico elegantne blagovne znamke NUORI za nego kože.

Povejte nam nekaj o sebi in svoji karierni poti

Rodila sem se na Finskem, toda od 6. leta živim v tujini in otroštvo preživela v različnih državah. Kot mlada strokovnjakinja sem se preselila na Dansko, kjer sem svojo kariero začela kot svetovalka za upravljanje pri McKinsey & Co. Hitro sem ugotovila, da so mi nekatera najljubša področja farmacija, potrošniško blago in trženje. Zaradi tega sem se prijavila na razpis za L'Oréal. Tam sem začela kot produktni vodja za ličila L'Oréal Paris, nato pa sem bil povišana v tržnega direktorja za blagovno znamko L'Oréal Paris. Pred začetkom NUORI sem nekaj let delala tudi kot starejši partner in generalni direktor v danski agenciji za oblikovanje in blagovno znamko Kontrapunkt.

Kaj vas je navdihnilo za ustanovitev podjetja in kakšna je vaša filozofija?

Ideja za lastno paleto izdelkov za nego kože se je porodila, ko sem delala v L'Oréalu. Zavedala sem se, da ima večina kozmetičnih izdelkov rok uporabnosti najmanj 30 mesecev (2,5 leta) - in v mnogih primerih tudi 4 leta ali več. To se naredi, da bi se izognili "težavam" z iztekom roka uporabnosti in proizvajalcem omogočili, da proizvedejo velike serije, da bi zmanjšali stroške na enoto. Ko sem se tega naučila, sem začela brati o vplivu časa na kozmetiko. Presenečena sem bila, ko sem opazila več študij, ki kažejo, da pogosto uporabljene učinkovine, kot so vitamini, začnejo izgubljati svoje koristne lastnosti v nekaj mesecih - in ne letih - po mešanju zaradi oksidacije. Druga slabost podaljšanega roka uporabnosti je uporaba sintetičnih konzervansov in drugih dodatkov, ki so potrebni za ohranitev in stabilizacijo formul skozi čas.

Vedno bolj sem se prepričevala, da obstaja potreba po novi alternativi za nego kože. Pred šestimi leti sem končno zbrala pogum, da sem pustila udobno službo v podjetju in skočila v podjetništvo.

Naša filozofija temelji na preprostem dejstvu, da nam sveže mešana nega kože daje edinstveno priložnost, da ustvarimo ne samo "čiste", ampak povsem naravne formule, ki prinašajo resnične, dokazane rezultate:

1. Naši izdelki so lahko popolnoma naravni in visoko koncentrirani, saj za umetno podaljšanje stabilnosti in roka uporabnosti izdelkov niso potrebni sintetični konzervansi ali drugi dodatki.

2. Učinkovitost katere koli dane formule NUORI je večja, saj učinkovine ne oslabijo zaradi časovne razgradnje.

Kakšna je zgodba za imenom znamke?

NUORI v finskem jeziku dejansko pomeni "mlad", beseda pa vsebuje tudi skandinavsko besedo "nu", kar pomeni "zdaj". Zdelo se mi je, da je to lep način združevanja moje finske dediščine skupaj s konceptom časa - tako v smislu, da poskrbimo za najbolj svežo nego kože na trgu, kot tudi v smislu, da cenimo trenutek, v katerem smo.

Kje vidite svojo blagovno znamko čez 5 let?

Vidim nas kot resnega igralca v ospredju povsem naravnih inovacij za nego kože. In upam, da se bo naše podjetje še vedno počutilo kot ena velika družina - razprostiralo se je na še nekaj lokacijah.

Kateri izdelek NUORI je vaš najljubši?

To je težko vprašanje - kot bi me vprašali, kateri od mojih otrok mi je najljubši!

Izdelek, ki ga uporabljam vsak dan od njegove predstavitve, je NUORI Vital Foaming Cleanser.. Res je neverjetna formula, ker je popolnoma brez sulfatov in ima še vedno to razkošno, kremasto peno. Sadni encimi nežno odstranjujejo odmrle kožne celice in nečistoče, medtem ko naravni glicerin in izvleček ovsenih jedrc koži dajeta občutek mehkobe in hidracije. Resnično občutite in vidite razliko na svoji koži.

Zasvojena sem tudi z našo masko Supreme Moisture Mask. Je visoko koncentrirana formula z naravno hialuronsko kislino, pomirjujočim betainom in niacinamidom, ki izboljšuje kožo (vitamin B3). Maska postane prosojna nekaj minut po nanosu, tako da jo lahko zjutraj nosite za popolno žarečo, rosno kožo. Idealna je tudi za lete na dolge razdalje ali po dnevu na plaži.