Meet the founder: All Tigers

Meet the founder: All Tigers

Cosmeterie v intervjuju z Alexis Robillard

Vsaka znamka pripoveduje zgodbo - danes pa Alexis Robillard deli zgodbo za francosko blagovno znamko ALL TIGERS.

Za začetek nam lahko poveste malo o sebi in svoji karierni poti?

Sem Francoz, živim blizu Pariza, sem oče treh otrok. Že 15 let delam za mednarodne lepotne znamke, a če sem iskren, pred ALL TIGERS nisem vedel kaj dosti o ličilih... Vse se je začelo z mojimi hčerami!

Kaj vas je navdihnilo za ustanovitev podjetja in zakaj se osredotočate na to, da ste okolju prijazni?

Enkrat sem na spletu prebral, da naj bi ženska v življenju pojedla do 2 kg šminke... In ko se poglobite v to, ugotovite, a je večina formul v glavnem sestavljena iz petrokemičnih sestavin, sestavin živalskega izvora. Ta informacija mi je nenadoma prišla na misel, ko je hči iskala svojo prvo šminko. Takrat je bila verjetno stara 11 let. Bila je na poletnem taboru in veste, da se tak kamp vedno konča z veliko zabavo, kar je dober dogodek za mladoletnico! Moja hči je iskala svojo prvo šminko in hotel sem ji pomagati. Kot sem rekel, je v formulah veliko dvomljivih sestavin, vendar bi lahko rekel enako za podobo žensk, ki jo upodablja večina blagovnih znamk in je vedno močno povezana z zapeljevanjem. To ne ustreza temu, kako si ženske okoli mene predstavljajo ličenje! Zanje ne gre za zapeljevanje moških, temveč predvsem za samozavest, občutek moči in odločnosti... To je bilo izhodišče za ALL TIGERS. Ta razkorak med resničnimi pričakovanji žensk in tem, kar industrija ponuja, v smislu formul ali slik, ima osnovni razlog: uporabniki niso poslušani. Začel sem graditi skupnost na Instagramu, da bi soustvarjal popoln šminko, v skladu z ženskimi željami in prepričanji. Rezultat: veganske in rastlinske formule, trajnostna embalaža, intenzivne in obstojne barve.

Kakšna je zgodba za imenom znamke?

Ena od mojih prijateljic mi je povedala, da je ta postopek, v katerega so bile vključene ženske, odmeval njena lastna feministična prepričanja. In rekla mi je ta paradoks: "biti feministka pomeni, da se hkrati počutim zelo močno in zelo ogroženo." "Kot tigri, močni, a izginjajo?" sem vprašal in ona je rekla: "Točno, vsi smo tigri". ALL TIGERS (VSI TIGRI), to je bilo razodetje! Naš cilj je opolnomočiti ženske, vendar se zavedamo vseh groženj, s katerimi se srečujejo. In poleg simboličnega, pravi tigri dobijo honorar :-) ALL TIGERS je ponosen član 1% FOR THE PLANET in mi vračamo naravi.

Kje vidite svojo blagovno znamko čez 5 let?

Lepotna industrija se mora veliko hitreje približati več etičnosti, bolj naravnim izdelkom in biti bolj spoštljiva do uporabnikov. Smo mlado podjetje, majhna ekipa in kljub temu se nam uspe hitro širiti. To drži, ker se močno držimo svojih vrednot in zagovarjamo novo vizijo ličenja, bolj zavzeto, bolj zavestno. Upam, da bodo čez 5 let ALL TIGERS še naprej uspeval in navdihoval številne obstoječe blagovne znamke na mednarodni ravni, da bodo spremenile svoje početje.

Kateri izdelek ALL TIGERS je vaš najljubši?

Izbira enega posebnega izdelka je kot izbira med mojimi otroki! (smeh) Toda posebno občudujem našo mat šminko "CALL ME QUEEN", toliko žensk me obdaja z zgodbami kako je ta posebna rdeča barva ustnic povečala njihovo samozavest. To je čarobnost ALL TIGERS. Pridružite se nam in roaRRR!